7 Temmuz 2013 Pazar

172-175.günler: kızacaksan hiç okuma bak!! :P

Gene günler günler girdi araya! Atamayacağım sanırım bu tembelliği üzerimden... :(

Direkt olarak kaldığım yere dönerek bıraktığım noktadan devam ediyorum geçen günlerimi paylaşmaya. Rezil gibiydi açık söylemek gerekirse, belki de yazmamam daha bile iyisi olacak ama görev bilinci acayip bir şey, diyet yapmam ama yazarım gibisinden bir aymazlığın göbeğinde yuvarlanıp duruyorum! Fakat, önümüzdeki hafta boyunca gerçekten çok çok yoğun çalışmam ve gündüz de işler yetişmeyeceği için bunları akşama da taşımam gerekeceği ve Leslie & Jillian ikilisine de dönüş yapmış olduğum için bu kadar çok yiyebileceğimi sanmamanın rahatlığı var üzerimde ne yalan söyleyeyim...

Günahı da çıkarttıktan sonra, gelelim neler oldu neler bitti:

Perşembe akşamı, daha önceden de dediğim gibi, arkadaşlarımla dışarıdaydım. Allahım ne yedik ne içtik ne çok konuştuk ne de çok güldük! İyi ki "kızlar geceleri" olabiliyor. Çok spontan oldu, iyi de oldu, bana pek iyi geldi açık söylemek gerekirse:

172.gün
08:00
4 adet tuzlu kuru pasta
10:30
2 adet tatlı kuru pasta
12:45
1 tabak patates oturtma
 
1 kase yoğurt
 
1 dilim kepek ekmeği
 
marul+roka+yoğurtlu semizotu
 
1/2 zeytinyağlı dolma
16:45
12 adet badem
 
2 adet kuru erik
20:30
3 duble rakı
 
mezeler: patates püre, patlıcan kızartma, yoğurtlu semizotu, börülce, beyaz peynir, kavun
 
1 dilim peynirli + patatesli börek
 
1 dilim ciğer

Bir de fotoğraf koyalım, gözümüz gönlümüz açılsın (kızlar, müsaadenizle!)


Cuma günü ise tabii ki Perşembe akşamı geç yatmanın ve onca yeme içmenin etkisi altında geçti... Müthiş yorgun hissettim gün boyu kendimi, üstelik de şirkette ciddi yoğun bir işe alım dönemine dalıverdiğim için 4 ayrı iş görüşmesi yapmak zorunda kaldım (önümüzdeki haftanın da her gününde en az 4 ve bazı günlerde 5 görüşmem var, nasıl olacak bilemiyorum!). Ne yediğimi ne içtiğimi anlamadım dahi açık söylemek gerekirse, akşam ise eve gelince çivi çiviyi söker diyerek kendimi Leslie'nin şefkatli kollarına bıraktım 5 mil için. İyi geldi tabii ki, çok özlemişim öyle ter atmayı! Bir daha bu kadar uzun süreli ayrı kalmayacağım ondan. Cuma'mız şöyle oldu böylece:

173.gün
07:45
3 adet wasa light kraker
 
1,5 dilim beyaz peynir
 
2 adet yeşil zeytin
11:30
12 adet badem
13:30
4 kaşık bulgur pilavı
 
4 adet köfte
 
1 adet kabak mücver
 
1 kase yoğurt
19:00
1/2 fileto somon
 
salata
22:00
5 adet petit beure bisküvi
 
5 parça bitter çikolata

Gecenin saçma saatinde absürd bir tatlı krizine girmeseydim daha iyi olacaktı ya, neyse artık...

Hafta sonum ise şahane geçti diyebilirim! Dün sabah kalktım, sağı solu toparladım, Leslie'yle tepindim, duştu ütüydü derken öğle vakti oldu ve kendimi ne zamandır görmediğim güzel yeğenim Gizem Gece'yi görmek üzere dışarılara attım. Ya, anası babası dahi hakkında pek yazmazlarken bana ne oluyor demeliyim ama şunu yazmadan geçemeyeceğim: allahım o nasıl güzel bir bebektir! Nazarlar değmesin, insanın kucağından bırakası gelmiyor... Cumartesi gününün öğle yemeği salatası ve sonrasındaki mısır da kendileriyle birlikte yediğim tadına doyulmaz leziz mamalardır efendim. Sonra eve gel, misafir olacak diye hazırlanmaya hazırlan sonra misafir olmasın, yemeğini ye, yan gel yat kitap oku falan filan, daha güzel ne olabilir ki?

Bu sabah ise bir başka güzel bebeğin 2.yaş günü kutlamaları için bir brunch davetine icabet ederek DELİLER gibi yedim efenim, tek lokmamı dahi saklamadım, akşama kadar da ağzıma başka lokma koyamadım! Eve döndüğümde o kadar hareket edemez haldeydim ki, önce oturdum kendime bir film seçtim ve yayılıp onu izledim hafif hafif uyuklayarak. Bu arada hazım denen mucize gerçekleşmeye başladı ve de hareket edebilir hale geldiğim an zıplayıp Leslie'ye koştum. Vicdanen de olsa biraz rahatladığımı söylemeliyim. Sonrası klasik Pazar akşamüstü rutini: derlemeler toplamalar ütüler dergiler derken akşam yemeği ve sonrasında da önce diyetorfoz yazısı... Hemen bu bitince de bilgisayarı fırlatıp atıp kendime bir çay koyacağım ve kitabımı okuyarak sakin sakin haftanın temposu için enerji toplamaya koyulacağım.

Hafta sonu günahlarım şöyle:

174.gün
175.gün
09:30
2 dilim çavdar ekmeği
10:30
1/4 simit + 1/4 pide
 
1,5 dilim beyaz peynir
 
2 küçük yuvarlak ekmek
 
1 yumurta (peynirli, scrambled)
 
1 kaşık menemen
12:00
1 küçük dilim kakaolu pasta
 
2 dilim eski kaşar peyniri
13:30
2 dilim çavdar ekmeği
 
2 dilim dil peyniri
 
1,5 dilim beyaz peynir
 
1'er kaşık bal + kaymak
 
1 dilim füme hindi jambon
 
1 küçük dilim doğumgünü pastası
15:00
1/2 tavuk göğsü
19:00
1 kabak + 1 biber dolma
 
salata
 
2 kaşık yoğurt
17:00
1/2 haşlanmış mısır
 
1 dilim elmalı kek
19:30
1 tabak kıymalı fasulye
 
 
 
2 kaşık yoğurt
 
 
 
1 dilim çavdar ekmeği
 
 

Haftaya bir Ramazan daha gelmiş olacak. Ben oruç tutmayanlardanım, tutacak olan tüm arkadaşlarıma sağlık, kuvvet, huzur diliyorum. Herkese sevgiler ve de çok güzel bir hafta dilekleri gönderiyorum! Öpüldünüz.

20 yorum:

  1. selamlar
    yarın tartı günü.baktın vermişsin ohhh ne ala,baktın verememişsin kemerleri sıkarsın bi hafta bi kilo garanti :D nasılsa şunun şurasında 4 kilocuk kaldı yayayaya ver yaa :)
    ben orucumu tutuciiğim inşallah.ben her ramazan aşık olurum olamaz şimdi ne olur neşe dolarım :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada yorum yapmayrum ama takip edeyrum

    YanıtlaSil
  3. Kizmaya ne gerek var canim.yenmis icilmis neseyle ama bu tempoyla sen yakarsin hepsini.
    Siskoromancigim dönmüs aramiza , selamlar.
    Iyi aksamlar hepinize.Sule

    YanıtlaSil
  4. selam şule :) nasıl gidiyor? ben aynı yerde devam :) anamın yanından kilo vermek bi yana alarak dönmüştüm.sonra uğraştım verdim gene şuan tok karnına ve reglin ilk günü 72 çıkıyorum.belki 70 kiloyumdur.ramazan da bi fırsat bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. ay yahu tartıldım of pof tabii ki bunca deli yemelerin sonucunda kilo almış sayılırım. pek çok fazla almamışım neyse ki, leslie'ciğimi gözlerinden öperim katkıları nedeniyle! :))

    en son "resmen" tartıldığımda 69.2'ymişim, arada bir 68.6 mı ne görmüştüm hatırlarsak (ben hatırlayamadım birden ahah) ve bu sabah itibariyle koçlar gibi 69.5'um. fakat bugün ya da yarın olmayı beklediğim reglimin de bunda katkısı olduğunu sanıyorum (nasıl yalan!! yedim işte arkadaşım yalan mı söyleyeyim!)

    fakat bu hafta görsün beni! iki hafta sonraya tartı günü koydum, kendimi 68 kg görmezsem dağıtırım buraları :P

    YanıtlaSil
  6. olsun o rakamı gördüysen 69 kırılmış 68 lere yolculuk başlamış demektir.olur o olur.hatta sık biraz 22 temmuzda 67 bile olursun.

    YanıtlaSil
  7. herkese selamlar
    Ramazan dileklerin için teşekkürler
    geçen hafta ne oldu tartı buldum bir öğle yemeği sonrası tartıldım amanın oda ne 62
    kendime küsecek oldum yemeden içmeden kesilecek oldum iki güncük dikkat ettim diyecem ama zaten moralim bozulunca yiyenlerdenim ama yok öyle deli gibi yemedim
    sadece iki gün sonra bu sefer sabah saatlerinde bulduğum bir tartı ile tekrar 58leri gördüm küsuratı hatırlamıyorum çok da önemli değil dimi o hevesle arkadaşımın yaptığı açmalardan iki tane yedim ohh miss
    ben çok uğrayamaz oldum buraya çok özür
    maalesef gündem takip etme gibi bir hastalığa takıldım uzaklaştığım TV ve İnternet dünyasına kapıldım

    herkes iyi umarım
    Aslı hep dediğim gibi yediklerin helali hoş olsun
    yeğen sevmek gibisi var mı?
    sen öp kokla anası babası uğraşsın oh ne ala

    arkadaşlar mevsimlerden roma için bir yazı hazırladınız mı ben hazırladım sanki yollıycam gibi
    belki aslı önce sana yollarım bi fikir verirsin
    nuray

    YanıtlaSil
  8. Sevgili arkadaslar hayirli ramazan günleri diliyorum hepimize.
    Bir gün gecikmeli olarak oruc tutmaya basladim.sahurda cavdar ekmekcigi ile hindi salami,1 domates ,1 bardak cay ve biraz karpuz yedim.( sabahin 3 de fazla yenmiyor)
    Havanin biraz serin olmasiyla simdiye kadar iyi gitti.öglen 1 saate yakin yürüdük oglumla.
    Iftar 10a 5 kala...
    Karpuz diyince dün aksam kücük bir sok yasadim :)
    Karpuzu aksam kesince ne göreyim sapsari,karpuz bana ben karpuza bakakaldim.
    Bozuk mu? Yo tadi gayet karpuztadi ve tatli.Ama sari iste .Allah Allah ! Esim yemedi banada sende yeme dedi bozuk mozuktur simdi...
    Ben durmadim yedim biraz daha sonra google yazip gördüm ki gayet normal bir karpuz cesidi,sari erikler gibi,limon rengi.Disindan belli olmuyor.megerse sari yada kirmizi diye etikette kucük bir nokta oluyormus,ben görmedim.Neyse ögrenmis oldum.Sizinde basiniza gelirse sasirmayin.Iyi aksamlar.Sule

    YanıtlaSil
  9. allah kabul etsin oruçlarınızı :) ben daha tutamadım reglden havaya giremedim :(
    Sevgili Şule'cim sarı karpuzu bizim komşu yetiştiriyordu bize de getirirdi.çok enteresan gelirdi bize de :D

    YanıtlaSil
  10. Şule Allah kolaylık versin ben daha başlamadım ben de sahurda meyve yiyip sonra yumurtalı kahvaltı gibi şeyler düşünüyorum eşime de öyle hazırladım
    Yalnız ne çok yiyomuşuz Ramazan ondan bereketli geçiyo
    Bu diyet ile pek çok yanlıştan kurtulduk ama değil mi
    Nuray

    YanıtlaSil
  11. Herkese hayirli Ramazanlar...
    Sule siz bizden de gec aciyormussunuz yaw.
    Burda 4.20 gibi imsak, 9.15 gibi de iftar oluyor.
    Butun gun is yerinde klimalarin sayesinde fena gecmiyor ancak son uc saat hem ruhen hem de bendenen cok zorlaniyorum. Zira oglumla vakit gecirmek istiyorum ama yorgun olunca bi de asiri tahammulsuz olunca biraz zorluyor anlayacaginiz.
    Karpuz gercekten bu sicaklarda cok iyi geliyor insana dogrusu.Iftara kadar herseyi yiyebilirmisim gibi geliyor ancak corbayi ictikten sonra tikaniyorum, doymus bile hissediyorum kendimi.Sahurda da Mehtap Hanim'in tavsiyelerine uyarak biseyler hazirlamaya calisiyorum. Ancak yiyip yatmaktan sanirim 2 gundur midem yaniyor sabahlari. Bu kadar yemekten bahsetmek yeter. Asil Ramazan'da muhtac insanlari dusunmek, onlara yardim etmek, yapabildigimiz olcude kendimizi inzivaya cekip dua etmek, yaradana siginmak gerek diye dusunuyorum.Tabi bunlar yalnizca 1 ayla sinirli kalmasa keske...

    YanıtlaSil
  12. Herkese hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  13. Senin perşembe olan benim dün akşam cuma.. :-))))
    "Kızlar gecesine" kim bayılmaz. Da ben günlerdir açlıktan guruldayan karnımdan uykusuz kalınca gerçekten de akşam bayılmış kalmışım! :-))))
    http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/07/gun-90-luccada-ph-damlas-icen-kz.html

    YanıtlaSil
  14. Herkeze Hayirli Ramazanlar!
    Dogrusu ben ilk defa 66 yi gördügüm icin su günlerde cok mutluyum:)) tabiki oruc nedeniyle de su kaybi oldugunu düsünüyorum arkadaslar..Aslicim kizmakta ne demek, bence mutlu oldugumuz her animizin keyfini cikartmaliyiz..hem artik dikkat etmedigimiz günlerin devaminda neler yapmaliyiz bildigimiz icin bence sucluluk duygusu olmamali diye düsünüyorum.
    Oruc tutan arkadaslar nasil gidiyor oruc ile günleriniz? Benim nedendir bilmiyorum "normalde cok zorlanirdim", bu yil oruc cok rahat geciyor:) bir kac gün önce susuzluk icin soguk yesil cay tarifi verildi, buzlu ve naneli önceden hazirlayip sogutup iftar ve sahur arasi icersek ertesi gün icinde susuzlugumuzu azaltiyormus..birde arkadaslar ben mümkün oldugunca karbonhidrattan uzak duruyorum iftarda, sahurda biraz daha kahvalti agirlikli besleniyorum az da olsa..
    Önceki yillarda bazi saglik sebeplerinden dolayi oruc tutamamistim cok sükür simdilik iyi gittigine seviniyorum ve özelliklede kilo almadigima:)
    Simdilik herkeze selamlar..
    Sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Nil
    Bende biraz endiseliydim bu uzun ramazan günleri nasil gececek diye .ama korktugum gibi
    Olmadi sadece iftara 1-2 saat kala hafif basagrisi oldu .Asiri aclik cekmiyorum.Susamak zaten normal.
    Ama fark ettigim gecen yillara göre porsiyonlar otomatikmen kücülüyor.bazen tabakta bile kaliyor.Zaten evde tek ben oruclu oldugum icin cok cesitli yapmiyorum.Aldigim iftarliklarin coguna el bile süremiyorum.
    Cok cabuk doyma hissi var bende.Aksam 21:50 de actim orucu. Alistik galiba ölcülü yemege.
    Fazla su icemiyorum 2 bardak.1 fincan kahveyi muhakkak canim istiyor ve iciyorum.yatma saati ile ara yakin olunca fazla suicilemiyor.sahurda cok hafif zoraki kahvalti türü besleniyorum.muhakkak meyve yiyiyorum kabizlik cekmemek icin.
    Buzdolabinda metabolizma cayim ve Sassy Suyum var onlardan günde birer bardak ancak icebiliyorum.Yesil soguk cayi bende okudum bir yerde.Sira onda.
    Karbonhidrati bende 1 cavdar ekmekcigi kadar tüketiyorum.sebze ve et daha sik.Dün yaptigim yesil salatadan 2 kasik zor aldim.
    Orucu hurmayla acmak kan sekerini hemen normale getiriyormus.yemekten sonra tatli yerine Milchschinnitte yedim bir kac sefer.Kalorisi 118 .yani masum.
    Ezansiz ve sahurda davulsuz.bir Ramazani geciriyoruz.Hani derler ya: "Nerde o eski Ramazanlar" 20 yildir bizde buralarda eski neseli,heyacanli Ramazan günlerini ariyoruz.
    Genede agzimizin tadi bozulmasin tutulan oruclar amacina ulassin,Allah kabul etsin.
    Ben büyük bir inat ve azimle tartilmiyorum uzun süredir.Ramazan sonu insaallah bildirim yaparim.orucun etkisi birar hafiflik hissediyorum.Herkese huzurlu ve saglikli günler.Sule

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Sulecim!
    COk tesekkür ederim cevap yazdigin icin, cok mutlu oldum okudugumda:) dogrusu bende "maalesef" su icemiyorum ve 21.00 de aciyoruz orucumuzu, ben iftardan sonra sahuruda bekliyorum..biraz uyku düzenim bozulsada yinede cok huzurluyum bu ramazanda, özellikle nedense bu kez ilk defa tüm gün aksama ne yesem diye düsünmüyorum..hem kendim icin hem cevremdekiler icin güzel seyler yapmaya calisiyorum:)
    Dogrusu bende cok özlüyorum ezanli, davullu Ramazan günlerini..Cocuklugunu Ankarada gecirmis birisi olarak her ramazan ve bayramda inanilmaz bir burukluk oluyor..pide kuyruklari, herkezin iftara yakin saatlerde iftara kosusturmasini izlerdim yüksek katta oturdugumuz apartmanimizdan:) Ama herseyin basi seninde söyledigin gibi saglik, huzur! Allahim kabul eder insallah her nerde olursak olalim dualarimizi!
    Dogrusu metobolizma cayi hic aklima gelmemisti, bende deneyecegim..Milchschnitte yi bende cok seviyorum:) hem hafif hem az kalorisi..
    Aslinda Sulecim bende tartilmak istemiyordum fakat tartilinca kendimi daha iyi kontrol edebiliyorum:) su siralar dogum öncesi kiloma yaklasmis olmam beni inanilmaz mutlu ediyor..her ne kadar kuzenimin dügünü artik gecti gitti de olsa yinede kendim icin bu benim büyük basarim:) herkez ama herkez asla veremezsin diyordu esim haric:) cok sükür mehtap ve sizlerin destegi yazilariyla yavas ama emin adimlarla ilerliyorum..
    aslinda hayatimin merkezi kilo vermek yada sagliklii beslenmek degildi taaki hamilelik/dogum/lohusalik dönemine kadar..
    Sanirim biraz uzun oldu..:)
    simdilik hoscakal!
    Hayirli Ramazanlar diliyorum sana ve tüm arkadaslara!
    nil

    YanıtlaSil
  17. daha hiç pilav yapmadım ben arkadaşlar
    bi çorba bi yemek o kadar
    tabağımı doldurmadan yiyorum ilk defa bu akşam çok yedim
    eşimin getirdiği ekmeğin tadı nefisti
    söylemesi ayıp:) biber kızartmıştım az yağda o zeytinyağı
    yedim gitti Aslı'nın dediği kızacaksan hiç okuma
    size de kolay gelsin
    Nil kaçtan 66'ya geldin bi de nerdeydin sen davul özlediğine göre yurtdışı mıydı?
    Şule iftara yakın ben de baş ağrısı oluyo sanki hafif
    dışarı çıkınca daha iyi oluyorum
    Şule netten iftar sahur programlarını seyredebilirsin biraz Ramazan havasını yakalıyo insan böylece
    Herkese sevgiler
    Aslı nereyesun?
    nuray

    YanıtlaSil
  18. pilavdan bende uzak duruyorum bu ramazan nuraycim..birde ekmekten ama bazende dogrusu kacamaklar olmayinca olmuyor:)
    evet avusturyada yasiyorum nuraycim, özlem hic azalmiyor..özellikle de nedense bende yaz aylarinda inanilmaz bir türkiye hasreti oluyor.
    Nuraycim ben hamileligimde cok kilo aldim ve 80 i de tartida gördükten sonra birdaha tartilmadim hic:) hamilelik baslangicinda 60 kiloydum ve ilk 7 ay da 7 kilo almistim ama ne olduysa son aylarda oldu, inanilmaz bir dogum stresi ve heyecani basladi bende o kadar da cok okuyup cesitli egitimler almamiza ragmen esimle birlikte:) sürekli birlikte yedik ictik eglendik, derken esim cok fazla almadi tabiki ama ben 80 li kilolardan 66 ya geldigim icin cok mutluyum Nuraycim..
    En önemlisi insanin kendini huzurlu mutlu hissetmesi ya bende kendimi iyi hissettigim kiloda olmak istiyorum..yoksa biraz kiyafet hileleriyle saklayip fazlaliklarimi göstermeyebiliyorum kimselere:)
    sevgilerle, hayirli ramazanlar diliyorum canim sizlere!
    nil

    YanıtlaSil
  19. Iki hafta olmus yazmiyali.!
    Tatildemisin yoksa? Selamlar,Sule

    YanıtlaSil
  20. Asli'dan haberi olan var mi? Sevgiler...

    YanıtlaSil