25 Mart 2013 Pazartesi

71.Gün, listesiz 2.günümüz oldu toplamda, bana yaramıyor böyle günler!

Bugün (Cumartesi'nin coşmaları ve akabinde dünün fast week'i sonrasında) akıllı davranmaya niyetli olduğum bir gündü. Öyle ki, yeni listemizin yayımlanmamış olması dahi paniğe sevk etmedi beni, efendi efendi yedim içtim akşama kadar. Öğlen ezogelin içince tonbalığını bir küçük kutu yedim, önce yetti sandım. Sonra (saat 17:00 gibi) gördüm ki aslında yetmemiş o kadarcık protein, kendimi çok da kasmayayım diyerek ofiste kalan son bademleri (5 adet kalmış, ben ne yapayım) yedim.

Çok büyük iyi niyetle eve geldim ki evde dolma! Dolma sanırım en sevdiğim yemek olabilir, hele ki annemin dolması! Bir tane kabak, bir tane de kapia dolma yedim yanına 3 kaşık yoğurt ekleyerek (2 kaşık tabağa, 1 kaşık direkt ağzıma gitti valla). Açtım sanırım ve o nedenle de hızlıca yiyiverince haliyle doyduğumu hissetmedim... Mutfak teyzgahında bulduğum kıvırcığı tabağa elle parçalayıp birazcık tuz biraz limon sıkıp efendi efendi çıkacaktım mutfaktan ki annemler (daha doğrusu kuzenim G.) tarafından öğleden sonra hunharca yapılan kısırla gözgöze geldik maalesef!

Ölümcül hatayı yaparak "yahu bir kaşık bulgurdan ne olur" dedim ve bir çorba kaşığı tabağa salatanın üstüne eklendi, arada kaynar o yaaaa diye... Sonra? Sonra bir kaşık da ağzıma hop! Sonra? Tabak mutfağa döndüğünde kalan kısır kaldırılırken bir kaşık daha ağzıma hop!

71.gün
07:45
1 kalın dilim esmer ekmek
 
1 dilim beyaz peynir
 
3 adet yeşil zeytin
 
3 adet siyah zeytin
 
1 adet kuru kayısı
10:00
1 elma + 2 ceviz
12:45
1 kase ezogelin çorbası
 
1 dilim kepek ekmeği
 
80 gr ton balığı
 
marul + kırmızı lahana
 
pancar turşusu (1-1,5 pancar)
16:00
sütlü kahve (şekersiz)
17:30
5 adet badem
19:00
1 kabak + 1 kapia dolma
 
3 kaşık yoğurt
 
salata
 
3 kaşık kısır

Utanmadan da yazıyorum değil mi? Şimdi, diyorsanız ki "e sen geçen haftaya kadar bir güzel gidiyordun, ne oldun öyle?", yanıt veriyorum: "siz beni yarın itibariyle görün valla bakın ha!"

11 yorum:

  1. sen cokk iyi gidiyon,tam gaz yola devam et.
    ben biraktim fast slow weekde,ipin ucunu kacirdim,nereden bashlayim yardim edin lutfen:(
    jalya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili jalya, merhaba! :)
      ben maalesef pek kestiremiyorum aslında nereden nasıl devam etmeli ama mehtap hn'ın bir dediği aklımda yer etti, o da ipin ucu kaçtı diye bırakmayıp kalınan yerden devam etmek. ben olsaydım yerinizde sanırım fast week'i baştan alır sonuna bir slow week takar ve sonrasında da artık ne liste gelirse devam ederdim. ama hep dediğim gibi, ben işin uzmanı değilim ki...
      isterseniz kaldığınız yerden devam ediverin, zaten kaybedecek neyimiz var kilolarımızdan başka? :))
      sevgiler!

      Sil
  2. hımm dolma olmayaymış kısır daha masum kalabilirmiş ama bence tatlı daha büyük bi düşman.içinde şeker olmadığı sürece çok da büyük bi kaçamak değil bence.iyi iyi boşver.
    ben de 6 kilo ceviz almıştım,tembelliğimden kırıp da yemiyorum.bi ara kırdık onlar bitti kaldık cevizsiz.şimdi gidip "kırdığım cevizleri teker teker yiyeceğim" şeklindeki serdar ortaç vari bi şarkıyla ceviz kırayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah aman ya büşra zaten ben de o ikisini aynı öğüne tıkıştırdığım için dertliyim ya! höf pöf pof mof!

      ama, benim ilk "ciddi" kaçamağım oldu aslına bakarsan şu geçtiğimiz cumartesi'nin tamamı ve de bugünün akşam yemeği, yarın liste gelmiş olursa direkt devam etmeyi yoksa liste gelene kadar fast week'le devam ederek biraz kendime gelmeyi planlıyorum. sabah ola hayrola :)

      ceviz kırmak iyi egzersiz aslında bak ha!

      Sil
  3. Afiyet olsun :)
    Arada kacamak iyidir. Simdi baktim nisandaki resminize ve eski resminize bence sonuc super.
    Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nero, çok teşekkür ederim! :)
      afiyet oldu olmasına yerken ama çok çok çok fazla geldi biliyor musunuz? eskiden olsa bir o kadar daha yer ve sonra da (bu sıralarda) sanırım oturup meyve yerdim bir de! ama şu anda midemdeki şişlik nedeniyle kendimi nerelere atsam bilemiyorum.

      neyse zaten artık olan oldu, 45 dk kadar egzersiz yaptım ve yatıp bugünü unutarak yarına beyaz bir sayfa açmaktan başka yapacak bir şey kalmadı :)

      sevgilerle.

      Sil
  4. şimdi o hophopları okurken de çok güldüm. bizde bitmek bilmeyen bir kuru dut var onlar da bana hop hop. bitse de rahatlasam en sonunda çöpte bulacaklar kendilerini :D
    battı balık yan gider olmadığı sürece bence kaçamaklar iyidir güzeldir. hepimiz yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "kaçamaklar hayatın tadı tuzu" adlı bir kitap yazmak istiyorum ama kendimi durduruyorum duducan :P
      kuru dut çok severim, bak yeni listede kuruyemiş de varken hazır karıştır onların içine, öyle ye işte lüp lüp ;)

      Sil
  5. normalde kaç kaşık yerdin o kısırdan, onu düşün ve eziyet etme kendine. bir de madem yiyeceksin al şunu tabağına ye, ne öyle bir kaşık orada hop burada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabağa koymayınca kalorisi yazmıyor diyenlerin yalancısıyım klonita :P

      Sil
  6. hahaha olmamış o yalan klonirella:)

    YanıtlaSil