4 Şubat 2013 Pazartesi

Utanç Günleri: 19-20-21 böyle geçti

En baştan bildireyim. Geçen haftanın birkaç günü yurtdışından gelen iş misafirlerinin gezdirilerek yedirilip içirilmesi ve de evde canım kitap kulübümle yaptığımız "uzun soluklu klasik toplantısı" nedeniyle keklerin böreklerin çöreklerin kısırların arasında kendine hakim olunması ile geçti.

İlk önce geçen Cuma'ya dönelim ve listeyi şuraya koyuverelim, diyet listesine misler gibi uyduğum istisnai gün oldu o gün:

19.gün
07:45
3 kaşık musli + biraz süt
10:30
2 adet petitbeure bisküvi
12:00
1 dilim kepek ekmeği
 
1 kutu (80gr) ton balığı
 
marul & rende havuç
 
1 çay kaşığı susam
15:45
1 elma
 
2 ceviz
19:30
kuzu şiş + 1 adet pirzola
 
salata + çok az tulum peyniri


Günaydın'a gidip donatılmış bir masada sıcacık lavaşa mavaşa dokunmadan sadece salata ve şiş yemek nasıl bir şeydir sorarım size!!

Hafta sonum ise diyet yapan biri için bir utanç kaynağı!! Kaçamak yaptığımdan ya da çok çok yediğimden değil aslında, ama listenin dışına ister istemez çıktığımdan ve de ara öğün ana öğün her şeyi birbirine katarak tüm saatlerimi şaşırmamdan ötürü hiç memnun değilim bu hafta sonu performansımdan. Halbuki düzenli ve uygun yemek lazım kilo vermek için, biliyorum.

Olan oldu diyorum ve kendime verdiğim sözü tutarak utansam da listeleri şuraya yapıştırıyorum. 20.gün evdeki sofranın 21.günde ise akşam gittiğim futbol maçının hafifletici sebep olarak kabulünü de saygılarımla arz ediyorum:


20.gün
21.gün
09:00
1 poğaça
09:00
1 dilim kek
12:30
ton balıklı salata
11:00
1 poğaça
 
patates
 
1/3 bardak ayran
15:30
2 poğaça
13:30
Ton balıklı salata
20:00
Yağsız sütle chai latte
 
Haşlanmış fasulye
21:30
1 parça kıymalı börek
 
1 haşlanmış patates
00:00
1 poğaça
21:30
1 poğaça

Henüz tartılmadık bildiğiniz gibi, bu nedenle kilo verebildim mi yoksa olduğum yerde kaldım mı bilemiyorum ama sanmıyorum pek kilo verebildiğimi maalesef. Neyse artık önümüzdeki maçlara bakacağız arkadaşlar, almadım ya, o da bir şeydir!

Son olarak, diyet yapanlara yapılacak şey değil muhtemelen şu fotoğrafı paylaşmak ama her iki günde de yediklerime çemkirebilecekler varsa aramızda (ahaha aslında çemkirip duran benim ya neyse, bu yaptığıma psikolojide yansıtma deniyordu değil mi?) bunların olduğu masadan biz Ö.'mle sadece o yazdıklarımı yedik! Üstelik ortadaki cips mips falan filan hiçbirine de dokunmadık ve bence koskocaman birer aferini hak ettik! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder