7 Şubat 2013 Perşembe

tebrikleri kabul edebilirim efem! :)

Bugün tartı günüydü, sabah hazırlanmadan önce tartıldım.

Hazır mısınız?

Diyete başladığımız 14 Ocak tarihinde bünyeme yapışık olan 8 (yazıyla SEKİZ) kilo artık yoklar efenim! :)




Eğer listeye sıkı sıkıya uyabilseydim ve söylenenlerin hepsini yiyebilseydim ve de nezle / yağmur vs adına yürüyüşleri ihmal etmeseydim sanırım daha da fazla olabilirdi.

Ama, dökülmüş sütün ardından ağlamanın bir anlamı olmadığına göre, motivasyonu çoooook tepelerde tutarak yola devam ediyoruz.

("Hala bir yeni liste yok, eski listeden devam ediyorum ben valla, bakalım nereye varacak" demiştim 1 saat kadar önce ama hemen edit ediyorum ve yeni listemizin yayımlandığını bildiriyorum, direkt taşıdım Diyet Listeleri sayfamın en altına, ama aslını okuyup görmek ve esas adresinden takip etmek lazım unutmayınız!)

Herkese öpücükleeeeeeeeeeeeer!

4 yorum:

  1. woouuwww muhtesemsin! 8 inanilmaz bir rakam. tebrikler! 3.700'le takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy çok teşekkür ederim valla daha da motive oluyorum, hepimize ayrı ayrı tebrikler! :)

    dudu'cum, 3.700 de çok çok iyi bir sonuç, zaten senin muhtemelen benim kadar kilo vermen gerekmiyordur da bu ondandır (pisicim gibi aynen, o da şahane devam ediyor). aferin bize kızlar ;)

    JoAkom, sen bir de beni viktoryazsikrıt defilesinde gör yeni yıl gecesi :P

    YanıtlaSil