20 Şubat 2013 Çarşamba

Gene Jillian Michaels, düşmedi yakamızdan bir türlü :P

Son dönemde en yakın arkadaşım Jillian oldu gibi geliyor bana, her gün en az yarım saat kendisiyle birlikteyim malumunuz. Sesi kulaklarımdan gitmiyor: "don't stop!" "push!" "come on!" diye uykumda dahi duyuyorum valla Jillian'ı !

Hal böyle olunca, Zeynepcan'ın inbox'ıma fırlatıp attığı şu aşağıdaki karın egzersizlerini de şuraya bir alıverelim dedim, eksik kalmasın kimse Jillian'dan:



Ben bunu daha yapmadım, henüz yapmayı da planlamıyorum. Önce, şu anda henüz Level 1'ından dahi çıkamamış olduğum "30 day shred" programını bitirmeyi, sonrasında da buna geçebilmeyi umuyorum.

Deneyen, yapan, bilen varsa anlatsın bize nasıl olduğunu. :)

5 yorum:

  1. Dün Jillian'la birlikte çalışırken sırtımda bir yerleri incittim herhalde, gece ağrı kesici almak zorunda kaldım. Ama çok beğendim bu arkadaşı itiraf edeyim. İki günde sıkılaşma başladı gibi:))))

    YanıtlaSil
  2. ben bu programı indirdim yaptım bi süre.çok güzel gerçekten.yani shredden daha yorucu ama nefes nefese kalmıosun en azından :)bazı hareketleri yapamadım.özellikle yan şınav olanı.halı kayıyor napim yoksa kaçın kurrasıyım hey gidin :p bi süre jilliana ara verdim sanırım zumba hoşuma gitti.haftaya hem zumba hem jillian yaparım inş.koşu bandım var çok sıkılıorum tepesinde.

    YanıtlaSil
  3. esra, ben bu akşam 8.kez yaptım ve artık farkı görüyorum! ve evet, ikinci günde dahi sıkılaşmaya başlıyor vücut, şahane! :)

    şişkoroman yav ben bu programı shredlerin tamamını bitirdikten sonra yapmayı düşünüyorum, o zumba denen naneyi de pek duydum ama ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok inanır mısın? faydalıysa aman ha eksik kalmayayım!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha faydasını görecek kadar yapmadım bi haftalık bi geçmişim var ama çok eğlenceli.iyi ter attırıyor.blogumda paylaşmıştım bi iki video.jillian forever benim için.:)

      Sil
    2. bakayım o videolara da, hatta çalıp buraya da koyayım eeheheh :)

      dediğim gibi: jillian is my new best friend!!!

      Sil