4 Şubat 2013 Pazartesi

Diyet Listeleri Hk. Önemli Not Herkese

Bir süredir yazamadım sevgili deli kocaman takipçi kitlem kusuruma bakmayın! Nezle grip oldum, yataklara düştüm (de yazmaya fırsat bulabildim ehehe çok gezmeli tozmalı eğlenmeli günler geçirince yazma imkanı bulamadım son günlerde ama şimdi hasta ve evdeyken eksikleri toparlamaya çalışacağım).

İyiyim bu arada merak edenler için söyleyeyim. Sadece sabah işe gitmek için kalktığımda baktım her yerim kırılıyor, ilacı aldım yattım. Kalktım bir şeyler yedim ilaç aldım gene yattım. Derken bu saat oldu, baktım gözüm açıldı ben de görevimi yapayım istedim.

Az sonra bir iki post halinde geçen günlerin listelerini (rezilötesi bir şekilde diyetten uzaklaştığımı saklamadan!) yayımlayacağım. Az yemek, öğün atlamak, listeyi birbirine sokmak elbette iyi değil, şimdiden yazıyorum bir kez daha: imamın dediğini yapın yaptığını yapmayın (not: imamın dedikleri "diyet listeleri" sayfasındadır).

Günah çıkarttığım bu yazıda bir de çok önemli bir notum olacak sevgili diyetörler, bu konuya geçtiğimiz hafta Cuma günü canım diyetortağım fiterellam Ö. dikkat etmiş ve bana da hemen bildirmiş sağolsun.

Biz Mehtap Hn'ın 2.bölüm diyetini incelerken akşam yemeğimizi yanlış anlamış ve ilk satırdaki tavuk varsa çorba içebileceğimizi ama diğer hiçbir menüyle içemeyeceğimizi düşünmüşüz. Neyse ki yalnız değilmişiz de kendimizi idiot gibi hissetmemiz gerekmedi. :)) Ayrıca da akşam süt içmek isteğe bağlı sanıyordum ben ama sanırım akşamları o süt içilecekmiş.
Ben kendi sitemde düzelttim listeyi, artık karışıklık olmaz diye umuyorum.
Bilgilerinize...

Bir de, biz diyete başladığımızda ve de ben bu siteyi hazırlarken ilk 12 günlük programdaydık ve sonrasında 21 günlük bir program olacağını biliyordum. Sonradan öğrendim ki ilk 12 gün sonrasında bir 12 gün daha ve daha da sonrasında bir 9 günlük program varmış. Benim 21 gün sandığım 12 + 9 günlük iki ayrı programmış. Yapabildiğim ölçüde bu bilgiyi de yakaladığım yerlerinde toparlayıp düzelttim sitenin, yanlış anlamalar olmasın isterim.

Diyet listelerinde ne verildiyse yemek lazım unutmayalım arkadaşlar, olanın da azını yemek marifet değil. Bünyeler kıtlık var sanıp tüm yağlara kilolara iyice yapışabilir ve metabolizmayı tamamen yavaşlatarak kilo vermeye engel olabilir. Aman diyeyim yani!

Herkese öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder