19 Şubat 2013 Salı

Detoksta 4/5 (37.Gün)

Bugün gün boyunca yeteri kadar vır vır ettiğim için akşamın bu saatinde az konuşacağım sanırım. :) Görev bilinci içerisinde, günü kapatmadan önce, kısa bir özet geçmek yeterli olacaktır:


37.gün
06:45
0,5 dilim tahıllı ekmek
 
1 tatlı kaşığı karadut reçeli
07:45
1 dilim tahıllı ekmek
 
6 yeşil zeytin
10:15
1/2 armut
 
5 badem
12:30
4 adet altınbaşak bisküvi
 
haşlanmış brüksel lahanası
15:00
1 ceviz
16:00
2 kivi
 
2 ceviz
19:30
1,5 kepçe tarhana çorbası
 
haşlanmış brokoli
 
yeşil salata
 
1 dilim tahıllı ekmek

İşyerime koca bir kavanoz reçel taşımak istemediğim için evden çıkmadan önce kahvaltımın bir bölümünü yaptım evet. Kalan kısmı da ofiste, işe başlamadan hemen önce hüplettim. Dün çok acıkmıştım, bugün aynı akıbete uğramadım neyse ki.

Öğle yemeğimin hemen sonrasına kadar olan acıklı öyküm daha önceki bir postumda var zaten, orayı atlıyorum. Sonrası da listede görüldüğü gibi işte (evet, müthiş konuşkanım bu akşam!) Saat 15:00 gibi - sanırım fazla yeşil çaydan - midem burulunca 1 ceviz işimi gördü, dolayısıyla ara öğünümü de ikiye bölmüş oldum.

Akşam servisten biraz erken inerek 20 dakika kadar yürüdüm, ışıklarda beklemem gereken iki sefer hariç tempomu düşürmedim. Ama tam bir 20 dakika yürüyebilmek için sanırım biraz daha erken inmem gerekecek yarın (yağmur şu anda yağdığı gibi yağmazsa tabii).

Akşam sevgili canım arkadaşım Ç. geldi, benimle diyet yemeği yemek zorunda kaldı tabii ama onun detoks zorunluluğu olmadığı için yemeğinin yanına tavuk göğüs ekleyiverdik, aç kalmadı (sanırım) :P

İyi haber: haftaya o da başlıyor MPG diyetine :) Bir recruitment daha yani! Dün başlamış olan sevgili B.'a ek olarak bu hafta iki kişiyi daha düşürdüm ağıma demek oluyor bu! :P Benim için ne büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu söylememe gerek bile yok sanırsam. :)

Ç. gittikten sonra Jillian hareketlerimi yaptım ve duş muş derken şimdi artık yatmaya hazırım. Ciao herkese!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder