12 Şubat 2013 Salı

Chopin Ruhun Gıdasıdır!

Kısa bir not düşeceğim:

Müzik ruhun gıdasıdır denir malumunuz. Günün neredeyse 24 saati kulağında müzik olan bendeniz de eğer ruhum daralıyorsa ve çalışmam gerekirken konsantre olamıyorsam mutlaka klasik müziğe sarılır ve özellikle Chopin ya da Rachmaninoff dinlerim, bazen de Vivaldi. Bugün sabahtan beri dört döndüğüm ve hala işe başlayamadığım için büyük aşkım Chopin'i çağırdım Youtube'dan. Aralarından seçemeyeceğim için de "top 100 tracks" çalsın ben şenleneyim dedim:

http://www.youtube.com/watch?v=JEBTjYcALUo&feature=share&list=AL94UKMTqg-9CV_AbJjKQc6G_9ENU8odck

Evet başladı... Neyle başladı? Halk arasında daha iyi bilinen ismiyle "Cenaze Marşı" ile başladı ve bu bana iyi geldi, bilmiyorum neden iyi geldi.

Diyet miyet bahane, bana bir şeyler oluyor cidden galiba! :)

Sizi Chopin'le başbaşa bırakıyor ve artık bir şekilde çalışmaya konsantre olmaya gidiyorum, akşam bugünün performans raporuyla görüşürüz:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder