17 Şubat 2013 Pazar

Berbat günler herkesin hayatında oluyor (33.Gün)

Dünyanın en iyi Cuma'sını geçirmediğim için bir türlü elim varıp da yazamadım o zamandan bu zamana geçen günlerimi. Neyse ki dün ve bugün kendimi toparladım da sakin kafaya kavuştum tekrar. Sanırım Cuma günü 14 yıllık çalışma hayatımın en kötü günlerinden biriydi ve stres kilo verdirebilseydi eğer benim o günün akşamında en az 40-45 kilo vermiş olmam gerekirdi.

Sevimsiz gün için sevimsiz girizgah oldu gördüğünüz gibi. Aşağıya fazla uzatmadan listemi koyuyorum (hatırlatma: ilk 12+12+9 günlük programın son günüydü Cuma ve ben Ctesi - Pazar günlerinin mola olacağını sandığım için çok mutluydum o akşamın sonuna doğru. Nihayetinde defalarca tekrarladım burada da ne kadar sıkıldığımı sürekli olarak bir listeye bağımlı kalmaktan. Ama işte bu bir sonraki postun konusu olsun, önce Cuma'yı geçirelim):


33.gün
07:45
iki dilim tahıllı ekmek
 
bir dilim beyaz peynir
10:00
1 mandalina
 
2 ceviz
12:15
4 adet köfte
 
marul & kırmızı lahana
 
1/2 kase tarhana çorbası
16:00
1 elma
 
2 ceviz
19:00
pazı yemeği (bulgurlu)
 
salata
 
1 çorba kaşığı zeytinyağı


Bu listeyle bitirmiş oldum ilk 3 aşamayı.

Yeni alışkanlığım (artık sanırım savsaklama eşiğini aştım) her gün mutlaka Jillian egzersizlerimi yapmak. Henüz hala 1.level'dayım ama sonuçta 25 dakika hareket edip terliyor muyum? Evet. Hem cardio hem karın kası hem de genel olarak güç çalışıyor muyum? Evet. E daha ne o zaman?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder