1 Şubat 2013 Cuma

18 Günde iyi gidiyoruz iyi!

Hiç yalan söyleyemeyeceğim, Ocak ayının bitmesi nedeniyle gerçekten çok mutluyum. Kötü haberler alıp durduğumuz stresli ve sevimsiz bir ay oldu, tekrarlanmamasını umuyorum. Buna rağmen, Ocak'tan şikayet etmememe sebep 2 önemli durum var tabii:

1 - Burada henüz konu etmemiş olduğum (belki vakit bulursam biraz ballandırır anlatırım bir gün) bir İtalya tatilim var 30 Aralık - 6 Ocak arasında. 3-4 yıldır yaptığım ilk tatil olması nedeniyle çok çok önemli tabii bu seyahat. Ayrıca da Ocak ayına, dolayısıyla da 2013'e şahane bir kafa ve ruhla girmeme sebep oldu (ki, eğer bu tatil olmamış olsaydı sanırım Ocak'ın devamında olan biten her şey beni yerlere sererdi).

2 - Diyet yapmaya ve dolayısıyla kilo vermeye başlamam (ve bu blogu doğurmam, yeni insanlarla tanışmam) beni haliye çok mutlu ediyor.

Bu sebeplerden ötürü şikayet etmesem de iyi ki bitti Ocak diyorum ve önümüzdeki maçlara hazırlanıyorum bu güneşli 1 Şubat sabahında. :)

Önce dünün listesini bir kopyalayayım şuracığa:


18.gün
08:00
1 domates
 
1 dilim tam tahıllı ekmek
 
beyaz peynir
10:30
2 adet petitbeure bisküvi
12:30
4-5 kaşık yeşil fasulye yemeği
 
marul + kırmızı lahana
 
1 dilim kepek ekmeği
16:00
1 elma
 
2 adet ceviz
19:45
salata + keten tohumu
 
4 adet "chicken finger"
22:00
kuruyemiş


Yemek normalden biraz geç oldu. Neden? Çünkü dün yağmur vardı ve ben İstanbul'da yaşıyorum! Normalde 18:55 gibi evde olurken bu sefer eve gidebildiğimde saat 19:45'i çoktaaan geçmişti. Direkt yemeğe daldığım için tam saatine bakamadım (hoş ben normalde de direkt yemeğe dalıyorum, bu nedenle batı cephesinde yeni bir şey yok sevgili okur!).

Birazcık çıkmış oldum dün diyetten biliyorum o "chicken fingers" olayıyla ama çok fazla yemiş sayılmayacağımı düşünerek çok üzerinde durmak istemiyorum müsaadenizle.

Sonrasında kitap okurken elime aldığım o "bir küçük çay bardağı kuruyemiş"in yarısını dahi yemediğimi, gerek duymadığımı, kalanı ev halkıyla paylaştığımı da saygılarımla arz ederim.

Bugün işim çok, kahvem elimde. Nilüfer günü ilan ettim bugünü kendime ve youtube'u açıp sıraladım "top tracks for Nilüfer"i. Yarı bunalım yarı nostalji takılmaya niyetliyim, herkese çok güzel bir Cuma olsun ve şahane bir hafta sonu gelsin!

Bu da sizin olsun (Hayko seni o kadar seviyorum ki! Bayılıyorum sana...)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder