23 Şubat 2013 Cumartesi

41 Kere Maşallah (evet, 41.gün de bitti!)

Sabahın 7'sinde ayaklanıp 8'e kadar kahve, kahvaltı ve "uyanıp kendime gelmek"le uğraştıktan sonra 8'i az geçe Leslie'nin 5 mph brisk walking programını yapıverdim. Neden Jillian değil de Leslie?

1- Değişiklik iyidir :P
2- Derya beni ekti (aslında ekmedi ama olsun ben öyle diyeyim! Sabah 8'de onunla 1 saat yürüyüşümüzü yapacaktık ama o gelemeyince bari ben de dışarıda yürümek yerine Leslie'yle evin içinde yürüyeyim dedim).

Bolca terledim 45 dakika boyunca ve hemen akabinde alınan hızlı bir duşu takiben saat 09:30'da kuafördeydim (ben kuaförlerden ve orada geçirilen zamandan nefret ederim, dayanamıyorum kalabalığa orada, gürültü ve bir sürü kadının tıkıştığı bir yeri düşünmek dahi bayıltıcı!). Boyaydı, manikürdü, pedikürdü derken saat 12:00 olmuştu evime geldiğimde.

Darmadağınık bıraktığım ortalığı toparlama seansının ardından öğle yemeğimi bir kase soğuk yeşil çorba ile geçirdikten sonra öğleden sonra çay partisi hazırlığımı yaptım (bir süredir giyemediğim gömleğimi verdiğim kilolar sonrasında giymek, makyaj yapmak, "ooooofffeeeffofofofffff bu kot bol geliyo yaaaeee" diye şımarmak, vs vs vs) ve ailecek güzel insanlarla güzel bir öğleden sonra geçirmek üzere yollara düştüm.

Önceki yazıları takip edenler (özellikle de şişkoromancım) bilir ki bu çay davetinden pek çekiniyordum nasıl kendime hakim kalacağım diye. Gerek kalmadı! Hem düşünceli hem de çok tatlı ev sahibemiz diyette olmam nedeniyle hepimizi bir diyet sofrasına misafir etti :)) En iyisini yaptı çünkü kendisi ve kızı dışında bence o masadaki herkesin biraz diyete ihtiyacı vardı. ;) Koskocaman ve şahane bir salata yapmıştı içine yağ koymadan, çok leziz bir kısır vardı (o da yağsız, yaşasın!!), patatesli börek ve 1/2 yağlı sütle yapılmış yağsız muhallebili tatlı.

Baştan söyleyeyim: börek ve tatlıyı yemedim (her ne kadar yağsız ve 1/2 yağlı sütten yapılmış olsa da). Ama aklım kaldı çok pis, bu diyete ilk verebileceğim molada ben onları yerim arkadaş tekrar davet ettirip kendimi. :D Bolca salata ve 1 servis kaşığı kısırla o sofradan kalkabildim. Ayrıca da üstüne, ikram edilen karanfille tatlandırılmış şekersiz ev yapımı erik suyu içtim bir bardak: ŞAHANEYDİ!

Leziz ama sağlıklı mamalar ve güzel sohbet sonrasında eve döndük. Derhal akşamyemeği hazırlayalım yiyelim derdine düştük (Evdeki tek yemek seven ben değilim tabii ki! Ve de sadece salata ve bir kaşık kısır sonrasında tabii ki akşam yemeğine hazırdım eve döndüğümüzde, acıkmaya başlamıştım bile). 2 yumurtadan omlet (içine kırmızı çarliston biber) yetti de arttı bile yanına katık bir ekmekle.

Keyfim yerine gelince de bir diet kolacık içtim, bu kadarı da bugünün "ödül"ü olsun benim için. Toplamda bugün şöyle geçti:


41.gün
08:00
3 kaşık musli & süt
 
7 adet kuru üzüm
12:30
"yeşil çorba"
15:00
karışık salata
 
1 servis kaşığı yağsız kısır
 
şekersiz ev yapımı erik suyu
18:30
2 yumurtalı omlet
 
1 domates
 
1 dilim tahıllı ekmek


Televizyonda Yüzüklerin Efendisi (İki Kule) varmış bu akşam, Jillian'ı öne çeksem iyi olur, şimdi egzersizime gidiyorum gençler, ciao!!

2 yorum:

  1. diyeti bozmamak ne kadar huzur verici deil mi:) tebrikler valla.keşke ben de öyle olabilsem.benim hep bi bahanem var.çok kızıyorum kendime.ama yok kendime rağmen gidicek bu kilolar.ümitliyim gene de :)
    ayrıca ev sahibi gerçekten çok ince düşünceliymiş.mikemmel bi gün olmuş.
    bu arada bana büşra diyebilirsin.:)

    YanıtlaSil
  2. büşra :) evet büşra demek daha kolay geldi bak! :))

    diyeti bozmamak gerçekten insana kendini iyi hissediyor, iradeni görüp kendine güvenini tazeliyorsun. düşündüm sonradan, sofradaki her şey (o patatesli börek haricinde) diyete çok uygundu ama ben yine de listelerimizle tam örtüşenlerden yemeye gayret ettim. iyi oldu, mutluyum!

    senin de kiloların zaten gitmeye çoktaaan başladığına göre, böyle devam ettiğinde nasıl olsa tamamen eriyecek, pes etmeden devam etmek ve yoldan şaşsak da fark eder etmez geri dönmek yeterli bence.

    YanıtlaSil