20 Şubat 2013 Çarşamba

38.Gün: "Vay Anasını Sayın Seyirciler"

Günü (iş stresi nedeniyle) çooooook şahane geçirememiş olsam da, an itibariyle (saat ben yazmaya başlarken 21:51) eve gelmiş, karnımı doyurmuş, biraz dinlenip Jillian'la 30 dakika kadar ter attıktan sonra (arada internet koptu ve ben bir iki hareketi kendi başıma yapıp internet dönünce tekrar yaparak devam ettim ve böylece ara vermemiş ve soğumamış oldum) saçımı başımı yıkamış, en rahat pijamalarımı giydikten sonra bir papatya çayı almış oturur haldeyim. Mutluluktan havalarda uçuşmuyorum belki ama huzura yakın bir ruh halindeyim. Bu da yeter.

Detoksun sonlarına yaklaşıyorum (şimdilik: eminim ki ben gerçekten de belki 2-3 ay sonra bunu tekrarlayacağım) ve kahvesizlikten ya da yoğurtsuzluktan katil olmadım. Demek ki her tabunun acı bir sonu varmış! :) Ayrıca gerçekten de kendimi iyi hissediyorum, daha hafif ve daha zinde. Bana yaradı bu 5 gün sanırsam.

Ha, bunları yazdım da birden gerçekten kafeinden falan uzak ultra sağlıklı besleneceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz: elbette yarın sabah kalktığımda kendime yapıp da içeceğim o köpüklü sade kahvemin hayaliyle yaşadığımı kimseden saklayacak değilim! Ama instant coffee'yi hayatımdan (çok acil bir durum olmadıkça) çıkartacağımı düşünüyorum. Bu da hiç yoktan iyidir derim!

Detoksun son günü şöyle geçti:


38.gün
06:45
0,5 dilim tahıllı ekmek
 
1 tatlı kaşığı karadut reçeli
07:45
0,5 dilim tahıllı ekmek
 
2 yeşil zeytin
10:15
2 mandalina
 
6 badem
12:45
ekşili pırasa yemeği
 
0,5 dilim tahıllı ekmek
16:30
2 kivi
 
3 ceviz
19:30
1,5 kepçe domates çorbası
 
yeşil salata
 
haşlanmış brokoli
 
1 dilim tahıllı ekmek

Sabah kahvaltısının ikinci aşamasının fakirliği tamamen benim hatam: işe gittiğimde sadece iki adet zeytinim kaldığını görmeseydim 6 tane yemiş olacaktım ama olmadı, ne yapalım. :)

Yarın yeşil çorba günü. Yeşil çorba taklidi yapan daha önceki yemek kıvamındaki yeşillerim hazır, kaplara kondu, yarın işe götürülmeye hazır. Öğle vakti yenecek ve böylece "ay allaaaaahım işyerimin menüsü uymuyor ne yesem şimdi!" derdi çözülecek.

Kitabımı alır giderim, herkese öpücükler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder