12 Şubat 2013 Salı

30.Günde G.I.Jane'e bağlamak...

Psikolojik eşiği aşmak bu kadar kolay olabilir mi bilmem ama sabah hissettiğim o duvara toslamışlık hissini şu anda yaşamıyorum ve (en azından sabah hissettiğimden) daha iyiyim. Diyetozza arkadaşlarım yetişti valla imdadıma, buradan Dudu'ya, Özlem'e, Aslı'ya, Zeynep'e, Derya'ya, Sedef'e ve ayrıca da anneciğime pek çok teşekkürü borç bilirim ;)

Bunları yedim bugün:


30.gün
07:45
iki dilim tahıllı ekmek
 
bir dilim beyaz peynir
10:15
1 mandalina
12:45
1 porsiyon tavuk göğsü
 
marul & kırmızı lahana
 
1 parça haşlanmış karnabahar
 
1 kaşık lahana kavurma
 
1/2 kase domates çorbası
15:15
sütlü kahve (şekersiz)
16:15
1 elma
 
2 ceviz
19:00
tavuk suyuna şehriyeli çorba
 
"yeşil çorba"
 
2 kaşık yoğurt
 
salata

Hatırlarsınız, bizim "yeşil çorba" yeşil olmakla birlikte çorba değildi pek. Kalan bir tabağı bugün yeşil yemek niyetine yoğurtla hüplettim, hem değerlendi hem de ben son dönemde pek çok yediğim tavuktan başka bir şey yemiş oldum. :D

Ve büyük olay, Jillian hocamın "level 1" egzersiziyle başladım bugün o yarım saatlik egzersize. Kısa hatırlatma: Zeynep'in önerisiyle 3 seviyelik egzersiz dizisini şuraya koymuştuk, bakabilirsiniz. Henüz başlangıç seviyesindeyim, elim kolum bacağım titriyor an itibariyle ama bir iki güne kadar kolaylaşacağına eminim. Bundan sonra, akşamları evde olduğum her gün bu egzersiz yapılacak anacım. İlk günden asmak gibi olmasın ama yarın akşam evde olmadığım için yapılamayacak, yarın için en fazla 20 dakikalık yürüyüş planlayabiliyorum ve o da hiç yoktan iyidir, değil mi?

2 yorum:

  1. Gurur duyuyorum senle Aslıcığım, ben o videoları herkeşlere verdim, 1. seferden fazla yapan bir sen olucan. 2-3 gün sonra kolaylıcak onlar, hatta 1-1,5 haftaya ben buna mı yoruluyormuşum diceksin.
    Bir de sen çok kilo vermeyi planladığından yürümenin üstüne böyle bişi yapman lazım, yoksa sarkık kol sarkık göbek olmak hiç çekici bişi diil tahmin edersin ki...

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın zeynepcim bir yandan toparlamaya ve sıkılaşmaya başlamak lazım. açıkçası hiçbir şey açık havada yürüyüşün yerini tutamaz benim için ama ek destek de lazım ;)
    çok iyi oldu bu, sen olmasan muhtemelen ruhum duymazdı bu seti çok sağol :)

    YanıtlaSil