5 Şubat 2013 Salı

23.Gün: Çikolata Yedim!

Bakmayın heyecanla ünlemli münlemli başlık attığıma, normalde de pek çikolata delisi sayılmayacağım için şu geçen 3 hafta içerisinde belki de en az istediğim (hatta hiç istemediğim) şey çikolata oldu. Ne canım çekti ne de zaten aklıma geldi çikolata yemek. Sanırım şanslı olduğum konulardan birisi bu engin olmayan çikolata sevgim, bir de ona düşkün olsaydım herhalde 34394398 kilo olurdum ve beni bu diyet kurtaramazdı :)

Bu akşam uzunca bir süredir görmediğim canımıniçisevgilidostum Ç. geldi ev oturmasına, malumunuz biraz nezle grip durumum vardı, beni eğlendirmek için kahveye geldi güzel insan ve her zamanki gibi eli kolu dolu geldi:


Fotoğraf tabii aslında güzelim hediyelerime büyük haksızlık ama alelacele çekerek koymak istedim buraya, kitaplarım ve kumbaramla birlikte (ben pembe renk sevmediğim ve özellikle baykuş sevdiğim için) bana özel hazırlanmış kapı süsüm ile mavi şahane peştemalim ile herkese hava atmak istiyorum müsaadenizle çünkü hastalık mızmızlığıma en iyi ilaç dost hediyesi oluyormuş meğer :) Süs ve püse çok merakım olmasa da Ç. ve ortağının yaptığı işler hep çok hoşuma gidiyor, aralıklarla ben de nasipleniyorum bu durumdan! Kendilerine buradan kocaman öpücükler!

Ha, bir de... Bu hediyelerin arasında (açıp da içtiğimiz) damla sakızlı kahve ve (gene, açıp da yediğimiz) bitter çikolata vardı. Görebileceğiniz gibi, artık yoklar ;)

Hastalığımın ikinci günüydü ve gene evdeydim (yarın artık işbaşı yapıyorum). Anneciğimin çorbasıyla şahane bir gün oldu ve ilaç & uyku ikilisi de buna eklenince bomba gibi oldum iyileştim. Peki neler yedim neler içtim? Buyrunuz listemiz:


23.gün
07:15
1 domates
 
1 dilim tam tahıllı ekmek
 
beyaz peynir
10:00
1 poğaça
12:30
şehriyeli yoğurt çorbası
 
haşlanmış brokoli
15:45
1 elma
 
12 adet badem
19:00
salata
 
hindili soğan yahnisi
22:00
1 parça bitter çikolata


Yarın yoğun bir gün olacak ve ben ne kadar hediye şımarığı olsam da bugün, biliyorum başıma gelecekleri ve şimdiden hafif hafif sıkılıyorum bu duruma. En iyisi yatıp uyumak!

Bir de yarın (eğer yanlış hesaplamadıysam) ikinci programın sonu olmalı ve son 9 güne giriyor olmalıyız. Bakalım ne çıkacak karşımıza... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder