27 Ocak 2013 Pazar

14.Gün : Kuruyemişle Vuslat

Rüyada olabilirim!
Kuruyemiş yiyorum!

Bildiğiniz gibi sevgili kocaman takipçi kitlem, ilk 12 günlük diyetin bitmesiyle birlikte dün (Cumartesi) sabah ikinci aşamaya geçtik ve ikinci aşamanın (bence) sabah kahvaltısı ve sabah ara öğünü bir öncekine kıyasla çok az gelse de göze, öğle yemeğiyle birlikte bir açılıyoruz bir açılıyoruz ve sürekli yiyip duruyoruz.

Öyle ki, haftada 2 akşam 1 çay bardağı kadar kuruyemiş de yiyebiliyoruz (diyetin ve yemişin detayları için bakınız şu sayfanın alt tarafları: tıktıktık). Hayretle fark ettim ki, "azdır o yav ne o öyle küçücük çay bardağı!" derken ben, gayet dolu dolu ve yeterli miktarda yemişe kavuştum ve işbu satırları leblebi - fındık - çekirdek - fıstık eşliğinde yazmaktayım. Sevgiyle hepinizi gözlerinizden öperim.

Bugün şunlar yendi kardeşlerim:


14.gün
08:30
1 kivi
 
1 dilim çavdar ekmeği
 
beyaz peynir
11:30
1 adet peynirli poğaça
14:00
1/2 tavuk göğsü (haşlanmış)
 
haşlanmış fasulye
 
marul + keten tohumu
 
1 çorba kaşığı zeytinyağı
 
1 dilim çavdar ekmeği
16:30
1 portakal
 
2 ceviz
19:00
1/2 tavuk göğsü (haşlanmış)
 
salata + keten tohumu
21:30
kuruyemiş

Peynirli poğaça canımıniçi anneciğimin el yapımıdır. O da benimle diyette (o da an itibariyle benimle kuruyemiş çitlemekte) ve de yağ miktarını yarıdan aza indirerek sadece zeytinyağıyla mis marka poğaçalar yaptı bizim için. Yiyoruz, şahane!

Öğle yemeğinin haşlanmış fasulyesine gelince: şimdiye kadar hep uzak durmuştum donmuş sebzelerden ama bu sefer düzgün fasulye bulamayınca aldım bir iki paket attım buzluğa. Sonuç: ŞAHANE!! Alın, çözdürmeden kullanacaksınız nasılsa, atın ne kadar yiyecekseniz kaynar suya, 10 dakika sonra yiyin gitsin. Benim gibi yapabilirsiniz, bakınız tarif aşağıda.

FASULYELİ TAVUK SALATASI TARİFİ: kıvırcık, keten tohumu, küp doğranmış tavuk göğsü ve üzerine sıcak sıcak bu fasulye. Sos olarak iki çorba kaşığı limon ve bir çorba kaşığı zeytinyağı. Çok güzel oluyor benden söylemesi.

Yarın işyerinde yeni diyetle ilk günüm. Planlamaya çalışıyorum ne yiyeceğimi ki eksiğim gediğim kalmasın oralarda.

Ben şimdi hazırlık yapmaya. Ciaaaaaaaaaao!! :)

5 yorum:

  1. Sizden özendim başlasam mı diyorum bu diyete de, yahu üşenmiyor musunuz sürekli bir şey hazırla, şundan 4 bundan 5 ye diye uğraşıp kurmaya. Ben o kadar yemek yapsam zaten mutfakta veririm kilo. Öte yandan hepiniz sülün gibim olcaksanız ben de eksik kalamam!

    YanıtlaSil
  2. ya zaten sanırım o kadar hazırlık ve uğraş nedeniyle insan acıkmaya fırsat bulamıyor zeynep :))
    şaka bir yana, hafta sonu hazırlığını yaptın mı hafta boyunca dertsiz tasasız mis gibi gidiyor. eh, gel bize katıl bize ;)

    YanıtlaSil
  3. Kaç kilo verdiğinizi söyleyin ona göre ben de katılıp katılmayacağıma karar vereyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh no no no! 6 şubat'a kadar tartılmak yok, söyleyemem o nedenle :P
      (ve fakat 12 günün sonunda "yanlışlıkla" tartıldığım için 5 kilo vermiş olduğumu söyleyebilirim şimdilik :P)

      Sil
  4. 12 günde 5 kilo iyiymiş doğumgünümden sonra katılırım size

    YanıtlaSil