26 Ocak 2013 Cumartesi

1.bölümün sonu: 10-11-12.günler

Geçtiğimiz 3 günün 2sinde pek sevgili TTNET ve benim üşengeçliğim nedeniyle evimizde internet bağlantısı yoktu. Dün de ben dışarılarda fink atmakla meşguldüm o nedenle de son 3 gündür koskocaman takipçi kitlemi (!) habersiz bıraktım. Yoğun istek üzerine tam da şu anda oturdum, müziğimi açtım, başladım pataküte klavyede dans etmeye.

Müzik birlikte dinlendikçe daha da güzelleşiyorsa eğer, buyurun birlikte afiyet olsun hepimize:




(Büyük hayranlığım var Vivaldi'ye, evet. Ama bu... Anlatmam mümkün değil, günde belki 5 kere dinlerim yıllardır, sıkılmam. O derece seviyorum, siz de sevin!)

Tabii ki geriye dönüp her günü uzun uzun yazAmayacağım, bildiğiniz gibi ben tembellikte rekorlara ulaşmaya çalışan bir Aslı'yım. :) Bu yüzden, önce ilk iki günün listesini hemen vereyim:


10.gün
11.gün
07:45
6 adet yeşil zeytin
07:45
6 adet yeşil zeytin
 
2 dilim çavdar ekmeği
 
2 dilim bol tahıllı ekmek
 
1 dilim beyaz peynir
 
1 dilim beyaz peynir
10:30
1 elma
 
1 çay kaşığı bal
 
10 adet fındık
11:00
2 mandalina
12:45
yoğurt çorbası
12:45
mercimek çorbası
 
kırmızı lahana & marul & turp
 
kırmızı lahana & marul & pancar
 
3 adet köfte
 
közlenmiş yeşil biber
 
2 adet zeytinyağlı yaprak sarması
 
2 adet altınbaşak bisküvi
17:30
1 elma
16:00
1 elma
19:00
salata
 
2 ceviz
 
4 adet fish finger
19:00
8 kaşık kabak kalye
 
 
 
salata
 
 
 
2 kaşık yoğurt

Evet, görünürde biraz çıktım listeden fakat 10.günde o zeytinyağlı yaprak sarmalarını yemeseydim sanırım düşüp ölebilirdim hasedimden! Kendimce dengeledim ekmek yemeyerek (ara öğünü ise maalesef bir toplantı nedeniyle geciktirmek zorunda kaldım, sorumluluk alamayacağım ama oradaki elmayı bekar bırakmamın nedeni de gene sarmaların sonucudur). Siz imamın dediğini yapın, yaptığını yapmayın, diyetinizi daha sıkı sıkı sahiplenin, 5 gr 5 gr'dır!

Dün ise son gündü ilk programda. Finalini de ona yakışır bir şekilde yaparak çok sevgili iki kız arkadaşımla Kadıköy Agapia'da kahkahalarla süslü bir akşamda yaptım. Bana destek olmak için önce biralarını içmemeye, patateslerini yememeye kalktılar ama tabii ki ben buna asla müsaade etmeyerek önüme konan su ve salatayı kemirdim, onları serbest bıraktım (gönlü kocaman bir insanımdır :P)

Tabii ki gerçek böyle değil: onlar biralarını içip pattislerini yerken, ben de "cafe de paris sosu konmamış cafe de paris soslu biftek" (evet, komik ama siparişi gerçekten öyle vermek zorunda kaldım çünkü "sossuz biftek yok efendim, cafe de paris / rokfor / cheddar soslu biftekler var" gibi bir yanıt almıştım ve sorduğumda tabii ki sosların sonradan üzerine döküldüğünde anlaşınca masamızın (sonradan deli gibi kaçan) garsonuyla, kendisini her şeyi sanki cafe de paris soslu biftek yapacaklarmışcasına düşünmelerini ama şu sosu koymayıvermeleri konusunda ikna edebildim. pilavı ve pattisleri de sallayıp yerine sebze garnitürü (kabak, havuç, fasulye, renkli biberler) koymalarıyla da koskocaman dolu bir porsiyona kavuştum. Ha, her zamanki gibi tabii ki fotoğrafını çekmeyi akıl etmeden yemeye giriştiğim için de işte böyle kuru kuru anlatabiliyorum ancak :))

"Son gün" listesi aşağıdadır efenim:


12.gün
07:45
4 adet yeşil zeytin
 
2 dilim çavdar ekmeği
 
1 dilim beyaz peynir
10:30
2 mandalina
 
10 adet fındık
12:30
domatesli şehriye çorbası
 
kırmızı lahana & marul
 
zeytinyağlı kereviz
 
1 dilim kepek ekmeği
 
"biraz" tavuk döner
16:00
1 kase yoğurt
18:00
2 adet altınbaşak bisküvi
19:30
ızgara biftek
 
salata
 
sebze garnitür (kabak, havuç, biber)


Oldu. Yaptım. Bitti ilk 12 gün. Ve çok da kötü bir şey (?) yaptım, Mehtap Hanım tartılmamamızı söylemişti fakat merakıma yenik düşerek bu sabah tartıldım (tartıya çıktım evet ama gerçekten sadece göz ucuyla baktım, inanırsanız eğer!). Söylemeyeceğim kaç kilo verdiğimi, bilmiyormuşuz gibi davranalım tamam mı? Tek söyleyebileceğim: yapın anacım bu diyeti bak valla ;)

Bu sabah itibariyle ikinci programa başladık, metabolizmaya ça-ça yaptıracağız (bu tarif Mehtap Hn'a ait, bana değil). Alışverişler yapıldı, sabah yeni kahvaltıyla güne başlandı, ama bunun yazısı akşam yatmadan önce. ;)

Öpüldünüz.

5 yorum:

  1. aramizda kalsin ben hemen her gun bakiyordum tartiya, gozumun ucuyla :)
    su tartiyi alip saklar misin lutfeeeen diye haykirdim bugun. 7 subat'a kadar yok :) yorumlarda bununla ilgili gayet mantikli bir sey okudum, hakikaten tartiya bakmamali :)

    YanıtlaSil
  2. 7 subat demek... o halde tartilmayayim ben de.
    ben maalesef cok vakit bulamiyorum mehtap hn'in blogundaki yorumlari okumaya, bir arkadasim genelde bana "onemli" olan her seyi haber veriyor eksik kalmayayim diye :)

    fakat tartilmak konusunda acaip bir durum soz konusu: ben tartildikce 100 gr dahi vermis olsam motive oluyorum cok. artik 2.hafta oldugu icin zaten deliler gibi hizla kilo vermek gibi bir beklentim de yok.

    tartilsaydik keske yani eheheh :P

    YanıtlaSil
  3. MERHABA ASLI,
    DOLMAYI ETLİ Mİ ETSİZ Mİ YAPIP YEDİN ACABA?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serap merhaba,

      evet etli dolma. bildiğimiz klasik hem kıymalı hem de pirinçli :)

      Sil
    2. TEŞEKKÜRLER ASLI,
      SANADA BU UZUN YOLDA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.

      Sil